نارنجی > خدمات نارنجی > دیجیتال مارکتینگ
ما در تیم نارنجی با کادری مجرب و حرفه ای خدمات دیجیتال مارکتینگ با توجه به سایت شما ارائه خوایم داد . بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر قطعا یکی از اصلی ترین خدماتی است که برای شما شفاف خواهیم ساخت - بازاریابی موتورهای جستجوگر موجود در دنیا - استراتژی های بروز مربوط به وب سایت شما - بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی موجود و نوپا - تبلیغات ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ - هدف گذاری مجدد - تولید محتوا و بهینه سازی سایت و لینک سازی با کیفیت از عواملی است که در تیم نارنجی از آن برخوردار خواهید بود . در زیر به صورت تخصصی برای شما مطالب تهیه کرده ایم کافیست بر روی مطالب پایین کلیک نمایید .
به طور کلی در نتایج جستجو، دو نوع نتیجه وجود دارد، نتایج جستجو ارگانیک و نتایج جستجو پولی؛ اما این دوچه تفاوتی باهم دارند؟ همانطور که گفتیم نتایج جستجو ارگانیک یا Organic Search به صورت رایگان و مستقیم از موتورهای جستجو می باشد؛ این در حالی است که نتایج جستجو پولی به ازای هزینه ای که صاحب سایت به گوگل پرداخت می کند، می باشد. با پرداخت این هزینه، گوگل وب سایت مورد نظر را برای یک سری از عبارات مشخص شده به کاربر نشان می دهد.
مدیران و کارشناسان پشتیبان شبکه های اجتماعی نقش اساسی در حضور و ارتباطات آنلاین کسب و کارها دارند. این فراگیران مسئولیت مدیریت و بهینه سازی شبکهه های اجتماعی را بر عهده دارند، اطمینان حاصل میکنند که محتوا به موقع، مرتبط و با جمهور هدف هماهنگ باشد. با درک دقیق از روندهای دیجیتال، تجزیه و تحلیلها و رفتار جمهور، آنها در منظر پویا و پویایی شبکههای اجتماعی حرکت کرده و دید پذیری برند را افزایش داده و ارتباطات معنیداری با دنبالکنندگان برقرار میکنند.
آنالیز و تحلیل وضعیت کسب و کار بر روی نوآوری های مختلفی در سازمان انجام میشود. این نوآوری ها ممکن است استراتژیک، تاکتیکی و یا عملیاتی باشند. فرآیند تحلیل کسب و کار ممکن است در محدوده پروژه و یا در سرتاسر سازمان و برای بهبود مستمر شرکت انجام شود. می¬توان از آن برای درک وضعیت فعلی، مشخص نمودن وضعیت آتی، و همچنین تعیین فعالیتها و اقدامات لازم برای انتقال از وضعیت فعلی به آینده استفاده نمود.
تبلیغات گوگل به عنوان یکی از اقتصادی ترین و هدفمندترین روشهای تبلیغات اینترنتی شناخته میشود که بهرهوری بالایی دارد و میتواند باعث دیده شدن سایت در صفحات اول گوگل شود. این روش تبلیغاتی از قابلیت نمایش سایت با کلمات کلیدی خاص در نتایج اول جستجو استفاده میکند و با کلیک کاربران بر روی لینک، به ویژه در تبلیغات صفحه اول گوگل، ترافیک به سایت افزوده میشود.
طراحی کمپین های تبلیغاتی یک سری اقدامات سازمان یافته و برنامه ریزی شده است که برای دستیابی به اهدف تبلیغاتی یک کسب و کار ایجاد شده است. این هدف تبلیغاتی می تواند ارتباط محصول جدید یا موجود با مخاطب هدف، بهبود برندینگ، مشخص کردن جایگاه یا جایگاه یابی برند یا به دست آوردن مشتری های جدید برای افزایش درآمد سازمان باشد.
ما در برند سازی به دنبال ایجاد یک هویت متمایز و انتقال آن هویت به ذهن مخاطبان هستیم. اهمیت برند سازی در کسب درآمد زمانی مشخص تر و بارز تر است که به این نکته توجه داشته باشیم. برندسازی وسیله ای برای معرفی زمینه فعالیت شرکت است و وقتی مشتریان اقدام به خرید یک برند خاص می کنند و نسبت به آن رضایت دارند مجددا در دفعات بعدی نیز از همان برند خرید می کنند و حتی اقدام به تبلیغ آن برند می نمایند.
ویدیوها یکی از انواع تولید محتوا هستند که بیشترین قدرت را در درگیری کاربران دارند و کسب و کار شما را میتواند به طور قابل توجهی گسترش دهد. بیزینس های موفق بسیاری هستند که اهمیت ویدئو را در نظر گرفته و با توجه به آن اقدام به تولید محتوای بصری کرده اند. ویدیو ها می توانند با بهره گیری از کلمات، تصاویر و یا حتی موسیقی، تاثیر بیشتری بر روی افراد داشته باشند و به این ترتیب، مدت زمان طولانی تری در ذهن افراد باقی خواهند ماند.
پیامکها در کسری از ثانیه به دست مخاطب میرسند، سریع و بدون نیاز به اینترنت خوانده میشوند و در تمامی تلفنهای همراه چه هوشمند و چه غیرهوشمند، قابلپشتیبانی هستند. برندهای مختلف با ارسال اس ام اسهای تبلیغاتی، تعاملی و دارای «فراخوان به اقدام» (CTA)، مشتریان را به استفاده از محصولات و خدمات ارائه شده ترغیب میکنند.در این مقاله درباره اس ام اس مارکتینگ بیشتر خواهیم گفت.
ایمیل مارکتینگ یکی از روشهای ارزان قیمت بازاریابی محتوا با ROI بالا در میان سایر روشهای است. برای راه اندازی ایمیل مارکتینگ موفق و طراحی کمپین احتیاج دارید تا اطلاعات پایهای از این نوع بازاریابی داشته باشید. بازاریابی ایمیلی یک کانال بازاریابی مستقیم است که به کسب و کارها اجازه میدهد محصولات جدید، آخرین به روزرسانیها و اخبار برند و به صورت کلی موارد دلخواه خود را بر اساس یک استراتژی مشخص با کاربران خود در میان بگذارند.
با باز شدن دنیای دیجیتال به روی مردم و روی کار آمدن اپلیکیشنها و وبسایتها مخاطبان اصلی محصولات و خدمات سنتی، بیشتر زمان خود را به حضور در این دنیای تازه اختصاص دادند. در نتیجه، بازاریابها نیز باید به دنیای دیجیتال کوچ میکردند تا بتوانند باز هم برای محصولات و خدمات خود مشتری پیدا کنند و امروز هم که در دوران کرونا به سر میبریم اهمیت دیجیتال مارکتینگ بیش از پیش شده است.
بازاریابی پارتیزانی، بازاریابی چریکی یا همان گوریلا مارکتینگ (Guerrilla Marketing)، شیوهای از تبلیغات است که طراحی آن بهگونهای غیرمتعارف انجام میشود تا مخاطب شگفتزده شده و بدین ترتیب، آگاهی از برند نیز افزایش پیدا کند
بازاریابی ویروسی یک نوع بازاریابی است که میتواند منافع فروش بالقوه یک برند یا یک محصول را از طریق پیامهایی که مانند یک ویروس گسترش مییابد منتقل کند. به عبارت دیگر این کار به سرعت و از طریق فردی به فرد دیگر انجام میشود. درواقع در این نوع بازاریابی کاربران خودشان انتخاب میکنند که محتوا یا اطلاعاتی را درباره کسبوکاری به اشتراک بگذارند.
برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید
شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643