ساخت تیزر تبلیغاتی در چمستان
تبلیغات پایه و اساس برندینگ و توسعه کسب و کارهای امروزی است. یکی از مهمترین روش های تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات در دنیای امروز ساخت تیزر تبلیغاتی است. تیزرهای تبلیغاتی می توانند در رسانه های پر مخاطبی چون صدا سیما و یا یک صفحه اینستاگرامی پرطرفدار در شهری مثل چمستان به نمایش دربیایند و مخاطبان را مورد هدف قرار دهند. ساخت تیزر تبلیغاتی در چمستان نیز یکی از بهینه ترین و موثر ترین روش های تبلیغاتی می باشد که با استفاده درست از آن، می توانید برند و کسب و کار خود را با گامی بلند رو به جلو هدایت کنید.
نکات مهم و قابل توجه در ساخت تیزر تبلیغاتی در چمستان
مهمترین و اساسی ترین نکته در ساخت تیزر تبلیغاتی در چمستان جذاب بودن آن است. به هر حربه و ترفندی شده، هدف اصلی شما باید ساخت تیزری باشد که نظر مخاطب هدف را جلب کند. این جلب نظر در گام بعدی به همرسانی و دیده شدن هرچه بیشتر تیزر شما کمک می کند، چرا که اگر هر فرد یک تیزر را جذاب بداند، به مانند یک رسانه فردی، آن را برای دیگران ارسال می کند.
همچنین با توجه به هزینه هایی که ساخت یک تیزر تبلیغاتی در چمستان می تواند در بر داشته باشد، مدیریت بودجه و برنامه ریزی درست برای کاهش هزینه ها و در عین حال تاثیر گذاری هرچه بیشتر تیزر، یک اصل اساسی می باشد. باید توجه کنید که برای ساخت تیزر تبلیغاتی در چمستان، نیازی به هزینه های هنگفت و انجام حرکات پر زرق و برق نیست و می توانید با تزریق خلاقیت و نو آوری، تیزری بسازید که متناسب با هدف شما باشد و مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.
چه چیزهایی در کیفیت ساخت تیزر تبلیغاتی در چمستان موثرند؟
لوکیشن
محل ضبط تیزر نیز از نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی است. تیزر را جوری بسازید که افراد آن را باور کنند و تخیلی نباشد مثلاً از کوچه یا خیابان های چمستان استفاده کنید تا محتوای تیزر طبیعی باشد. محل را جوری انتخاب کنید که هنگام فیلم برداری مشکلاتی از قبیل کمبود نور و شلوغی نداشته باشید.
خلاقیت
یکی از اصول مهم ساخت تیزر تبلیغاتی در چمستان، خلاقیت است. مردم دیگر به دنبال تبلیغات تکراری نیستند و یک تیزر خلاقانه می تواند توجه آن ها را جلب کند. از محیط اطراف خود ایده بگیرید اما مطمئن شوید که ایده شما تکراری نیست بلکه به روز و مورد پسند جامعه است.
تدوین گر ماهر
مهم ترین قسمت در ساخت تیزر تبلیغاتی در چمستان، بعد از تیم کارگردانی حرفه ای، تدوین فیلم است. تدوین فیلم به یک ویدئو ساده، رنگ می بخشد. شما با استفاده از نرم افزار های مختلف باید تدوین فیلم را انجام دهید. برای این کار حداقل باید بدانید که نرم افزاری مثل پریمیر چیست و چگونه می توانید با نرم افزار های مختلف فیلم را ویرایش کنید و به آن جلوه های ویژه اضافه کنید.
تعیین جامعه هدف
یکی از نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی در چمستان که افراد به آن توجه کافی ندارند، مخاطب هدفی است که قرار است ویدئو روی آن ها تاثیر بگذارد. برای مثال آیا محصول شما مناسب کودکان است؟ پس باید از شخصیت های کارتونی و رنگ های شاد در ویدئو استفاده کنید.
باید گفت اگر بتوانید ویدئو را جوری بسازید که توجه قشر وسیعی از جامعه را به خود جلب کند، شما یک برد بسیار بزرگ کرده اید زیرا علاقه مند کردن تعداد زیادی از افراد به ویدئویتان کار بسیار سختی است.
زمان یک تیزر
با توجه به مطالعات انجام شده، افراد کمی به ویدئو های طولانی علاقه دارند. وقت مانند طلا است پس افراد هیچ گاه وقت خود را برای یک ویدئو پنج دقیقه ای نخواهند گذاشت. اگر مدت زمان ویدئو خود را روی یک تا دو دقیقه تنظیم کنید، بیشترین بازدید را خواهید گرفت.
استفاده از عبارت های به یاد ماندنی
حتماً برای شما هم پیش آمده که پس از دیدن تبلیغی قسمت هایی از آن را تکرار کنید. این عمل باعث می شود که برند در ذهنتان ماندگار شود و هنگام خرید ناخودآگاه به سمت آن برند بروید.
استفاده از امکانات فیلمبرداری پیشرفته
از دیگر نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی کیفیت تصویر ثبت شده و ارائه اطلاعات بصری بیشتر است. مثلا استفاده از هلی شات و نمایش فضا به صورت وسیع به شما این امکان را می دهد که از چند زاویه مختلف و به صورت گسترده از فضا فیلم برداری کنید. اما هزینه این امکانات بالاست و اگر بودجه کافی ندارید، می توانید با استفاده از یکسری تکنیک های تصویر برداری و باز هم تکیه بر خلاقیت، تیزری اثر گذار بسازید.
قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی در چمستان
تیزرهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. تیزرهای رئال که در آن از لوکیشن های حقیقی و بازیگران و چیدمان های فیلمبرداری و نورپردازی استفاده می شود . تیزرهای انیمیشنی که به واسطه طراحی های کامپیوتری و موشن دیزان خلق می شوند. هرکدام از این تیزرها هزینه های منحصر به خود را دارا می باشند و بسته به سطح خواسته های شما، هزینه نهایی آن می تواند متفاوت باشد. در نهایت، این خواسته های شما و بودجه شماست که قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی در چمستان را تعیین می کنند. اما گروه ها و شرکت های زیادی نیز در این زمینه فعالیت دارند که شما می توانید با انتخابی درست، بهترین قیمت را در میان سازندگان بیابید.
گروه نارنجی با تجربه ای بالا در حوزه رسانه و تبلیغات، با بهره مندی از تدوین گران و امکانات حرفه ای، آماده ارائه هرگونه خدمات در حوزه ساخت تیزر تبلیغاتی در چمستان است.
چرا تیزر تبلیغاتی برای هر کسب و کاری الزامیست؟
امروزه بازارها به شدت رقابتی هستند و موفقیت یک برند به تاثیر گذاری محصولاتش بر روی مخاطب، بستگی دارد. یکی از مراحل تاثیرگذاری، آشنایی مخاطب و جذب آن از طریق معرفی ویژگی های کلیدی محصول می باشد. بازاریابی بدون تبلیغات معنا و مفهومی نخواهد داشت. امروزه تبلیغات، جزء ابزارهایی به شمار می آید که برای آگاهی و جذب مشتریان نسبت به محصولات، بیشترین کاربرد را داشته و همچنین به عنوان یک عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان، نسبت به محصول موردنظر نقش موثری را ایفا می نماید. لازم به ذکر است که می بایست در بکارگیری انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبان، روشی صحیح و مناسبی را انتخاب نمود؛ زیرا در این صورت است که انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبین و مشتریان بازار هدف با سرعت بیشتری انجام میشود، تا معرفی مراحل تولید و چرخه محصولات از بهترین و بیشترین تاثیرگذاری برخوردار باشد. مشتریان و مخاطبین نسبت به محصولات حس کنجکاوی خواهند داشت. آنها برای اینکه بخواهند خدمات وکالایی را مصرف کنند، باید این موضوع برایشان روشن شود که پیام آن محصول چیست و چه هدفی باعث مصرف آن می شود؟
یکی دیگر از مزیتهای ساخت تیزرهای تبلیغاتی ، امکان به اشتراکگذاری آنها است. در گذشته برادکستینگ یا پخش عمومی تبلیغات در تلویزیون و رسانههای تصویری، کاملا یک سویه بودند و مخاطب تنها بیننده بی اختیار یک تیزر تبلیغاتی بود؛ در حالی که با وجود فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، مخاطب امروز هم حق انتخاب بیشتری برای دیدن انواع تبلیغات دارد و هم میتواند با به اشتراکگذاری آن، در بهتر دیده شدن تیزر کمک کند. دقیقا به همین دلیل است که شرکتهای سازندهی تیزهای تبلیغاتی سعی دارند، تیزهای تبلیغاتی داستانواره و جذاب بسازند به طوری که خود مخاطبان، عاملان پخش و اشتراکگذاری تیزرها باشند.
سخن پایانی: در ساخت تیزر تبلیغاتی هدفمند باشید!
تیزرهای تبلیغاتی موفق از نظر استراتژی تبلیغی هدفمند و بی نقص هستند. بهترین تیزرها ایدههای خلاقانه دارند و از اجرای مناسبی نیز برخوردار هستند. اگر تولید کننده هستید یا سفارش دهنده، به این نکته دقت داشته باشید که که هدف اصلی یک تیزر، در وهله ی اول انتقال پیام تبلیغاتی به مخاطب است. گاهی یک تیزر میتواند تنها یک پیام و گاهی چند پیام تبلیغاتی برای مخاطبان خود داشته باشد. هنگامی که تیزر یک پیام تبلیغاتی دارد، معمولا تمام هدفگذاریها و سوالات مخاطب را به سمت همان پیام تبلیغاتی روانه میکند. اما وقتهایی که تیزر شما چند پیام داشته باشد، باید ماهیت پیامها را سنجید و استراتژی و سناریویی خلاقانه برای معرفی پیامها در تیزر بکار گرفت