ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر
کسب و کارهای امروز از هر بستری برای رشد و معرفی خود استفاده می کنند. چه این کسب و کار ها در شهر بزرگی مانند تهران باشند و چه در شهر کوچکی چون بابلسر. یکی از مهمترین ابزارهای معرفی کسب کار ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر است. تیزرهای تبلیغاتی جایگاه بزرگی در دنیای تبلیغات پیدا کرده اند و می توانید آنها را در فضامی مجازی، تلویزیون و حتی در محتوای حوزه رسانه های خانگی نیز بیابید. بنابراین اگر مایل به ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر هستید، با ما همراه باشید تا به اطلاعات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.
نکات مهم و قابل توجه در ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر
مهمترین نکته در ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر، هماهنگی آن با انتظارات جامعه هدف است. شما برای ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر ابتدا باید جامعه هدف خود را بشناسید و سپس با روش های خلاقانه تیزری بسازید که مخاطب تمایل به ارسال آن برای دیگران داشته باشد. در این حالت به اصلاح هر مخاطب خود به یک رسانه تبدیل می شود.
نکته مهم دیگر برنامه ریزی صحیح متناسب با بودجه است. ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر می تواند خیلی پر خرج و پر زرق و برق باشد و همچنین می تواند خیلی کوتاه و خلاقانه به هدف خود برسد. بنابراین زرق برق و استفاده از تجهیزات زیاد و فیلمبرداری در لوکیشن های هزینه بردار در حوزه ساخت تیزر تبلیغاتیدر بابلسر یک ضرورت نیست. مهمترین نکته هماهنگی بودجه با طرح اجرایی و بهره برداری خلاقانه و حداکثری از داشته هاست.
چه چیزهایی در کیفیت ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر موثرند؟
لوکیشن
محل ضبط تیزر نیز از نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی است. تیزر را جوری بسازید که افراد آن را باور کنند و تخیلی نباشد مثلاً از کوچه یا خیابان های بابلسر استفاده کنید تا محتوای تیزر طبیعی باشد. محل را جوری انتخاب کنید که هنگام فیلم برداری مشکلاتی از قبیل کمبود نور و شلوغی نداشته باشید.
خلاقیت
یکی از اصول مهم ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر، خلاقیت است. مردم دیگر به دنبال تبلیغات تکراری نیستند و یک تیزر خلاقانه می تواند توجه آن ها را جلب کند. از محیط اطراف خود ایده بگیرید اما مطمئن شوید که ایده شما تکراری نیست بلکه به روز و مورد پسند جامعه است.
تدوین گر ماهر
مهم ترین قسمت در ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر، بعد از تیم کارگردانی حرفه ای، تدوین فیلم است. تدوین فیلم به یک ویدئو ساده، رنگ می بخشد. شما با استفاده از نرم افزار های مختلف باید تدوین فیلم را انجام دهید. برای این کار حداقل باید بدانید که نرم افزاری مثل پریمیر چیست و چگونه می توانید با نرم افزار های مختلف فیلم را ویرایش کنید و به آن جلوه های ویژه اضافه کنید.
تعیین جامعه هدف
یکی از نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر که افراد به آن توجه کافی ندارند، مخاطب هدفی است که قرار است ویدئو روی آن ها تاثیر بگذارد. برای مثال آیا محصول شما مناسب کودکان است؟ پس باید از شخصیت های کارتنی و رنگ های شاد در ویدئو استفاده کنید.
باید گفت اگر بتوانید ویدئو را جوری بسازید که توجه قشر وسیعی از جامعه را به خود جلب کند، شما یک برد بسیار بزرگ کرده اید زیرا علاقه مند کردن تعداد زیادی از افراد به ویدئویتان کار بسیار سختی است.
زمان یک تیزر
با توجه به مطالعات انجام شده، افراد کمی به ویدئو های طولانی علاقه دارند. وقت مانند طلا است پس افراد هیچ گاه وقت خود را برای یک ویدئو پنج دقیقه ای نخواهند گذاشت. اگر مدت زمان ویدئو خود را روی یک تا دو دقیقه تنظیم کنید، بیشترین بازدید را خواهید گرفت.
استفاده از عبارت های به یاد ماندنی
حتماً برای شما هم پیش آمده که پس از دیدن تبلیغی قسمت هایی از آن را تکرار کنید. این عمل باعث می شود که برند در ذهنتان ماندگار شود و هنگام خرید ناخودآگاه به سمت آن برند بروید.
استفاده از امکانات فیلمبرداری پیشرفته
از دیگر نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی کیفیت تصویر ثبت شده و ارائه اطلاعات بصری بیشتر است. مثلا استفاده از هلی شات و نمایش فضا به صورت وسیع به شما این امکان را می دهد که از چند زاویه مختلف و به صورت گسترده از فضا فیلم برداری کنید. اما هزینه این امکانات بالاست و اگر بودجه کافی ندارید، می توانید با استفاده از یکسری تکنیک های تصویر برداری و باز هم تکیه بر خلاقیت، تیزری اثر گذار بسازید.
هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر
همانگونه که پیش از این به آن اشاره شد، ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر می توانند خیلی پر زرق و برق باشد و یا خیلی ساده . مهم هدف گذاری شما و بودجه ای است که می خواهید صرف ساخت این تیزر کنید. هزینه این تیزرها نیز بازه گسترده ای دارند که متاثر از تجهیزات، سطح تدوین، لوکیشن، بازیگران و... می باشد. شما می توانید با بهره مندی از مشاوره کارشناسان ما در گروه نارنجی، متناسب با بودجه خود اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر کنید.
گروه نارنجی با تجربه ای بالا در حوزه رسانه و تبلیغات، با بهره مندی از تدوین گران و امکانات حرفه ای، آماده ارائه هرگونه خدمات در حوزه ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر است.
چرا تیزر تبلیغاتی برای هر کسب و کاری الزامیست؟
امروزه بازارها به شدت رقابتی هستند و موفقیت یک برند به تاثیر گذاری محصولاتش بر روی مخاطب، بستگی دارد. یکی از مراحل تاثیرگذاری، آشنایی مخاطب و جذب آن از طریق معرفی ویژگی های کلیدی محصول می باشد. بازاریابی بدون تبلیغات معنا و مفهومی نخواهد داشت. امروزه تبلیغات، جزء ابزارهایی به شمار می آید که برای آگاهی و جذب مشتریان نسبت به محصولات، بیشترین کاربرد را داشته و همچنین به عنوان یک عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان، نسبت به محصول موردنظر نقش موثری را ایفا می نماید. لازم به ذکر است که می بایست در بکارگیری انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبان، روشی صحیح و مناسبی را انتخاب نمود؛ زیرا در این صورت است که انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبین و مشتریان بازار هدف با سرعت بیشتری انجام میشود، تا معرفی مراحل تولید و چرخه محصولات از بهترین و بیشترین تاثیرگذاری برخوردار باشد. مشتریان و مخاطبین نسبت به محصولات حس کنجکاوی خواهند داشت. آنها برای اینکه بخواهند خدمات وکالایی را مصرف کنند، باید این موضوع برایشان روشن شود که پیام آن محصول چیست و چه هدفی باعث مصرف آن می شود؟
یکی دیگر از مزیتهای ساخت تیزرهای تبلیغاتی ، امکان به اشتراکگذاری آنها است. در گذشته برادکستینگ یا پخش عمومی تبلیغات در تلویزیون و رسانههای تصویری، کاملا یک سویه بودند و مخاطب تنها بیننده بی اختیار یک تیزر تبلیغاتی بود؛ در حالی که با وجود فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، مخاطب امروز هم حق انتخاب بیشتری برای دیدن انواع تبلیغات دارد و هم میتواند با به اشتراکگذاری آن، در بهتر دیده شدن تیزر کمک کند. دقیقا به همین دلیل است که شرکتهای سازندهی تیزهای تبلیغاتی سعی دارند، تیزهای تبلیغاتی داستانواره و جذاب بسازند به طوری که خود مخاطبان، عاملان پخش و اشتراکگذاری تیزرها باشند.
ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر و اهمیت آن
تیزرهای تبلیغاتی موفق از نظر استراتژی تبلیغی هدفمند و بی نقص هستند. بهترین تیزرها ایدههای خلاقانه دارند و از اجرای مناسبی نیز برخوردار هستند. اگر تولید کننده هستید یا سفارش دهنده، به این نکته دقت داشته باشید که که هدف اصلی یک تیزر، در وهله ی اول انتقال پیام تبلیغاتی به مخاطب است. گاهی یک تیزر میتواند تنها یک پیام و گاهی چند پیام تبلیغاتی برای مخاطبان خود داشته باشد. هنگامی که تیزر یک پیام تبلیغاتی دارد، معمولا تمام هدفگذاریها و سوالات مخاطب را به سمت همان پیام تبلیغاتی روانه میکند. اما وقتهایی که تیزر شما چند پیام داشته باشد، باید ماهیت پیامها را سنجید و استراتژی و سناریویی خلاقانه برای معرفی پیامها در تیزر بکار گرفت