پشتیبانی اینستاگرام
اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه های مجازی پیشرو و گسترده در سطح جهان، گستره ای از امکانات و کاربردها را در اختیار مخاطبان خود قرار داده. در سالهای گذشته اینستاگرام صرفا فضایی برای اشتراک گذاری عکس و فیلم و اطلاعات و روزمرگی ها بود. اما امروزه به فضایی مدیریتی و تجاری تبدیل شده است. بنابراین نیاز است تا با نگاهی حرفه ای تر مورد توجه قرار گیرد. برای بهره برداری اصولی از اینستاگرام نیاز به تخصص وجود دارد و اگر این تخصص را در خود نمی بینید، حتما از پشتیبانی اینستاگرام کمک بگیرید.
ضرورت پشتیبانی اینستاگرام
همانگونه که اشاره شد، اینستاگرام حالا یک فضای تجاری مدیریتی است که رقابت بالایی برای بهره مندی از آن شکل گرفته است. این روزها کسب و کارهای فراوانی از طریق اینستاگرام مشغول کسب درآمد هستند و بسیاری از شرکت ها و مجموعه ها، ارتباطات خود با مخاطبین و مشتریان را از طریق اینستاگرام مدیریت می کنند. در چنین فضایی برای دستیابی به موفقیت های بیشتر و تضمین شده، نیاز است تا با شناسایی الگوی رفتاری اینستاگرام، گام های دقیقی را در جهت رشد صفحه اینستاگرامی خود برداریم. یکی از این گام ها، داشتن پشتیبانی اینستاگرام است که به شما کمک می کند با شناسایی رفتارهای الگوریتمی، روی ریل پیشرفت اینستاگرام قرار بگیرید.
الگوریتم اینستاگرام و پیچیدگی هایش
یکی از مهمترین چیزهایی که در پشتیبانی اینستاگرام به آن دست پیدا خواهید کرد، مدیریت صحیح پیج و محتوای پیج، در جهت رسیدن به استانداردهای الگوریتمی اینستاگرام است. تا مدتی پیش، فرایند انتخاب پست های که اینستاگرام در اکسپلور نمایش می داد، ساده و قابل فهم بود. اما بعدا مولفه هایی به غیر از لایک و کامنت به این معیارها اضافه شدند و آنها ذخیره (سیو) و ارسال بودند. این چهار مولفه تا مدتها معیار مهمی در میزان موفقیت یک پست برای نمایش هرچه بیشتر در اکسپلور بودند اما اخیرا و می توان گفت حداقل در یک سال گذشته، الگوریتم های اینستاگرامی به شکلی پیچیده شده اند که تنها افراد متخصص در این حوزه می توانند از جزییات آن سر در بیاورند و آنچه که برای پیشرفت یک صفحه اینستاگرامی لازم است را ارائه دهند. چنین متخصصانی می توانند با پشتیبانی اینستاگرام، به شما کمک کنند تا آمار خیره کننده ای از بازدید ها را برای محتوای خود تجربه کنید.
نکات مهم در پشتیبانی اینستاگرام
همیشه باید به تحلیل اینستاگرام اهمیت داد. اما چرا؟ درکشور ما و در بین کاربران اینستاگرام بیش از 25 میلیون کسب و کار فعال وجود دارد و روزانه 200 میلیون بازدید صورت می گیرد، بنابراین واضح است که کسب و کارها این پلتفرم تبلیغاتی را مفید می دانند. اگر شما ندانید چه کسانی از پروفایل شما بازدید می کند و چقدر از تبلیغات یا محتوای شما دیده می شود، گذاشتن پست و استوری وقت هدر دادن است. اطلاعاتی که با بررسی آمارها بدست می آورید، به شما در استفاده موثرتر از اینستاگرام کمک می کند و بهتر می توانید از این پلتفرم برای استراتژی بازاریابی آنلاین خود استفاده نمایید. با تحلیل این آمارها بهترین زمان پست گذاری، افزایش یا کاهش تعداد پستها در روز و بسیاری عوامل موثر دیگر را خواهید یافت.
خدمات پشتیبانی اینستاگرام
مدیریت پیج اینستاگرام
داشتن استراتژی برای شبکه های اجتماعی که قصد فعالیت در آن را دارید بسیار مهم است. بعد ازانتخاب اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی مورد نظر، برای مدیریت پیج خود باید برای تعداد پستهایی که قصد انتشار آن را دارید و زمان انتشار آنها برنامه ریزی کنید.
تحقیق هشتگ ها، پست گذاری منظم، کپشن نویسی مناسب، آنالیز رقبا، ایجاد قالب برای پستها، تبلیغ در سایر پیج های پربازدید، طراحی مسابقه، ارائه گزارش ماهانه و... از مجموعه خدمات مدیریتی هستند که در پشتیبانی ماهانه اینستاگرام ارائه می شوند.
مدیریت اکسپلور اینستاگرام
اکسپلور اینستاگرام پستهایی را نمایش می دهد که برای شما شخصی سازی شده اند. به این معنا که بر اساس تصاویری که لایک و یا ذخیره کرده اید و یا کامنت گذاشته اید، اکانتهایی که فالو کرده اید و افرادی که دنبال می کنید، پستهایی برای شما نمایش داده می شوند. اما شما این اکانتها را فالو نمیکنید. بنابراین اکسپلور فضای مناسبی است تا پستهای کسب و کارها توسط سایرین دیده شود. اما چطور پست شما به اکسپلور راه پیدا می کند؟ پستهایی که تعامل بالایی داشته باشند، وارد اکسپلور می شوند که این امر با هشتگ گذاری درست و تولید تصاویر یا فیلم های جذاب محقق می شود.
مدیریت کامنت در اینستاگرام
یکی از موضوعات مهم در مدیریت اینستاگرام، مدیریت کامنتهاست. حتما پاسخ سوالات کاربران در بخش کامنتها یا دایرکت را بدهید. اگر بازخورد نامطلوبی دریافت کردید، آنها را نادیده نگیرید و درنظر داشته باشیدنوع پاسخ دهی به نظرات منفی بسیار مهم است. با این کار به فالورهای خود نشان میدهید که برای آنها ارزش قائل بوده و در دسترس هستید.
حتما هنگام پاسخ به سوالات توجه کنید که نام فرد را تگ کرده اید، (با انتخاب گزینه reply بطور اتوماتیک انجام می شود.) به این ترتیب فرد متوجه می شود که پاسخ سوالش را داده اید. اگر مشغله فراوانی دارید، یا فرصت پاسخگویی به کامنتها را ندارید می توانید از پشتیبان و مدیر اینستاگرام خود بخواهید ضمن آشنایی با جزئیات کسب و کار شما، پاسخ مناسبی را در سریعترین زمان ممکن به مخاطب ارائه دهد.
تولید محتوا برای پیج اینستاگرام
قطعا کاربران اینستاگرام برای مشاهده تبلیغات ساعتها وقت خود را در این شبکه اجتماعی نمی گذرانند و هدف آنها مشاهده تصاویر و یا ویدئو های جذاب و سرگرم کننده است.
تصاویر احساسی برای کاربران زیادی جذابند و شما بجای تبلیغ مستقیم کالا یا خدمات خود، می توانید آنها را بصورت غیر مستقیم در معرض دید مخاطب قرار دهید. برای مثال بجای تبلیغ مستقیم کالای خود، تصویری شاد از مخاطبینی را به اشتراک گذارید که از آن محصول یا کالای شما استفاده کرده اند. نوع دیگری از محتوا که برای کاربران اینستاگرام جذاب است، محتوایی است که بتوانند آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند مثل ویدئوهای آموزشی کوتاه داشتن تقویم محتوا و برنامه ریزی انتشار پست برای روزهای خاص سال هم از دیگر نکاتی است که هنگام تولید محتوای اینستاگرام باید به آن توجه نمایید.
سفارش پشتیبانی اینستاگرام
اما حالا که درباره پشتیبانی اینستاگرامی حرف زدیم، شاید سوال شما این باشد که از کجا می توان چنین خدمات پشتیبانی را دریافت کرد؟ در پاسخ به این سوال شما باید گفت که گروه نارنجی با تیمی مجرب، حرفه ای و کارشناس، می تواند تحلیل های دقیقی برای پیشرفت صفحه شما ارائه دهد و با مدریت صحیح پیج که توسط ادمین های با سابقه انجام می شود، مسیر ترقی را برای شما هموار کند.